Η ενότητα IT Υποστήριξη & Managed Services παρουσιάζει πώς τα managed ή co-managed μοντέλα διασφαλίζουν σταθερότητα και προβλεψιμότητα στο IT. Για επιχειρηματίες: εξηγούμε το μοντέλο κόστους, τα οφέλη (μείωση downtime, προβλεψιμότητα) και πώς μετριέται το ROI. Για τεχνικούς: παρέχουμε οδηγούς για 24/7 monitoring, incident response, patch management, ticketing workflows, SLA design, onboarding και runbooks. Δίνουμε πρακτικά templates SLA, checklists vendor selection και playbooks για change management και documentation. Η έμφαση είναι στην προληπτική συντήρηση (proactive monitoring, health checks) ώστε να αποφεύγονται κρίσιμα περιστατικά. Αν σκέφτεστε να μεταβείτε σε managed services ή να αξιολογήσετε co-managed λύσεις, δείτε τα σχετικά άρθρα ανά θέμα ή κλάδο ή ζητήστε δωρεάν τεχνική αξιολόγηση.