Καθαρές Απαντήσεις. Πραγματική Υποστήριξη.

Ακολουθούν απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας, τη διαδικασία και τις παροχές μας. Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας — είμαστε πάντα διαθέσιμοι να βοηθήσουμε.


Οι ερωτήσεις σας απαντήθηκαν


ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ

1Τι είναι η Διαχειριζόμενη Υποστήριξη IT (Managed IT Services);

Οι Υπηρεσίες Διαχειριζόμενης Υποστήριξης IT είναι μια ολοκληρωμένη υποστήριξη του πληροφοριακού σας συστήματος από εξειδικευμένο πάροχο (MSP), με σταθερό μηνιαίο κόστος.

Περιλαμβάνουν:

  • Απεριόριστη τεχνική υποστήριξη
  • Προληπτική συντήρηση και αναβαθμίσεις
  • Συνεχή παρακολούθηση του συστήματος
  • Συμβουλευτική και ασφάλεια

Εσείς επενδύετε στον εξοπλισμό — εμείς φροντίζουμε όλα να λειτουργούν άψογα.

2Πώς διαφέρει το OPENSHOP από έναν παραδοσιακό τεχνικό υπολογιστών;

Οι περισσότεροι τεχνικοί ακολουθούν το μοντέλο “break/fix”: κάτι χαλάει – το φτιάχνουν. Όμως:

  • Δεν προλαμβάνουν προβλήματα
  • Δεν έχουν πάντα εξειδικευμένη γνώση
  • Σας κοστίζουν περισσότερο όταν έχετε περισσότερα προβλήματα

Το OPENSHOP λειτουργεί προληπτικά:

  • Διασφαλίζουμε ότι όλα δουλεύουν πριν υπάρξει πρόβλημα
  • Παρέχουμε 24/7 υποστήριξη
  • Ενημερώνουμε συνεχώς το σύστημά σας
  • Σχεδιάζουμε μαζί μακροπρόθεσμη στρατηγική IT
3Ποια είναι τα βασικά οφέλη από τις Υπηρεσίες Διαχειριζόμενης Υποστήριξης IT;
  • Σταθερό, προβλέψιμο μηνιαίο κόστος
  • Μηδενικοί χρόνοι διακοπής
  • Προηγμένα επίπεδα κυβερνοασφάλειας
  • Συνεχής υποστήριξη και παρακολούθηση
  • Τακτικές αναβαθμίσεις και συντήρηση
  • Συμμόρφωση με κανονισμούς (GDPR, κ.λπ.)
  • Λύσεις που προσαρμόζονται στις ανάγκες σας
4Πώς να επιλέξω πάροχο IT υπηρεσιών;

Ρωτήστε:

  • Εστιάζει στα αποτελέσματα της επιχείρησης και όχι μόνο στην τεχνολογία;
  • Έχει οργανωμένη διαδικασία και διαφάνεια;
  • Σας ενημερώνει τι περιλαμβάνεται και τι όχι;
  • Παρέχει πλήρη κάλυψη ή μόνο αποσπασματικές λύσεις;
  • Βλέπει το IT ολιστικά, ακόμη κι αν δεν διαχειρίζεται τα πάντα;

Το OPENSHOP κάνει όλα τα παραπάνω.

5Ποιες IT λύσεις προσφέρει το OPENSHOP;

Προσφέρουμε πλήρες φάσμα υπηρεσιών IT για επιχειρήσεις:

  • Cloud υπηρεσίες – Μεταφορά, διαχείριση και βελτιστοποίηση
  • Αδειοδότηση λογισμικού – Microsoft 365, Adobe, IBM, Veeam κ.ά.
  • Κυβερνοασφάλεια – Πλήρης προστασία από ψηφιακές απειλές
  • Εξοπλισμός & Υποδομές IT – Από την αγορά έως την τεχνική υποστήριξη
6Μπορείτε να με βοηθήσετε με αγορά εξοπλισμού ή αδειών λογισμικού;
Βεβαίως. Αναλαμβάνουμε ολόκληρη τη διαδικασία:
αξιολόγηση, επιλογή, αγορά, εγκατάσταση και υποστήριξη — για να έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό, χωρίς καθυστερήσεις ή υπερβολές στο κόστος.
7Τι είδους εξοπλισμό IT προσφέρετε;

Το OPENSHOP προσφέρει ευρεία γκάμα επαγγελματικού εξοπλισμού:

  • Servers & Δίκτυα – Υποδομή για ασφάλεια και επεκτασιμότητα
  • Υπολογιστές & Laptop – Υψηλών επιδόσεων για επαγγελματική χρήση
  • Περιφερειακά & Αξεσουάρ – Οθόνες, εκτυπωτές, UPS, σταθμοί σύνδεσης
  • Cloud-Optimised Συσκευές – Ελαφριές, φορητές λύσεις για υβριδική εργασία

Συνεργαζόμαστε με HP, Dell, APC, D-Link και προμηθεύουμε λογισμικό από Microsoft, Adobe, IBM, Veeam.

8Πώς λειτουργεί η τιμολόγηση;
Η τιμολόγηση προσαρμόζεται στις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας.
Προσφέρουμε σταθερά μηνιαία πακέτα, με πλήρη διαφάνεια.
Θα λάβετε αναλυτική προσφορά, χωρίς “ψιλά γράμματα”.
9Πώς ξεκινώ με το OPENSHOP;
Επικοινωνήστε μαζί μας!
Θα κανονίσουμε μια αρχική συνάντηση (discovery call), θα εξετάσουμε τις ανάγκες σας και θα προτείνουμε ένα προσαρμοσμένο πλάνο που να εξυπηρετεί τους στόχους της επιχείρησής σας.

Απλή και διαφανής διαδικασία

Η διαδικασία μας είναι ξεκάθαρη, συνεργατική και δομημένη.

1

Συζήτηση γνωριμίας

Αναλύουμε τους στόχους και τις ανάγκες σας.

2

Επιτόπιος Έλεγχος

Ελέγχουμε το υπάρχον σύστημα και συνομιλούμε με τους υπεύθυνους.

3

Ανάλυση & Στρατηγική

Δημιουργούμε μία εξατομικευμένη στρατηγική πληροφορικής.

4

Παρουσίαση & Υλοποίηση

Παρουσιάζουμε τα ευρήματα, προτείνουμε λύσεις και ξεκινάμε την υποστήριξη.